نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7373
-
الف
+

بازگشت «رابعه اسکویی» با سریال پولیسی گاندو

«رابعه اسکویی» پس از 6 سال با سریال پولیسی «گاندو» به تلویزیون ایران بازگشت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «رابعه اسکویی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مدتی است به ایران بازگشته ، بعد از 6 سال با ایفای نقش در جدیدترین سریال پولیسی به نام «گاندو» به رسانه ملی ایران بازگشت.

«رابعه اسکویی» در جدیدترین مصاحبه خود گفت : من زمانی تصمیم به رفتن گرفتم که تقریبا دوسال بود که هیچ فلمنامه ای در ایران به من ‌پیشنهاد نمی شد و این هم برایم جای تعجب داشت و هم شرایط زندگی به خاطر این مورد برایم سخت شده بود.

به گفته «رابعه اسکویی» شرایط کار در خارج از ایران به هیچ وجه با معیارهایش سازگار نبوده و تصمیم گرفته با هر شرایطی شده به کشورش باز گردد.

سریال پولیسی جنایی «گاندو» با بازی «رابعه اسکویی» به تازگی از صدا و سیمای ایران آغاز شده است.

ساخت سریال پولیسی جنایی «گاندو» که پربازیگرترین سریال ایرانی خوانده می شود ، از ماه سنبله (شهریور) سال پیش در تهران آغاز شد و پس از ثبت سکانس های داخل و خارج از ایران به اتمام رسید.

«گاندو» یکی از سریال های پربازیگر و پرلوکیشن است که تصویربرداری آن علاوه بر شهرهای مختلف ایران ، در ترکیه ، چین و ... هم انجام شده است.

علاوه بر «رابعه اسکویی» بازیگرانی هم چون «کامبیز دیرباز»، «محمدرضا شریفی نیا»، «سید مهرداد ضیایی»، «سوگل طهماسبی»، «کمند امیرسلیمانی» ، «داریوش فرهنگ»، «لیلا اوتادی»، «سارا خویینی ها» در این سریال ایفای نقش کرده اند.

«رابعه اسکویی» زاده ۱۳۴۵ در تهران ، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی می باشد.

وی دوره بازیگری را زیر نظر «حمید سمندریان» گذرانده‌است.
 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

فلمبرداری سریال پولیسی جنایی «گاندو» به پایان رسید

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر